mandag 11. mai 2009

strek



Jeg er svett i trynet etter en halvtime på telefonen med en idiot av en datamann. Han skulle hjelpe oss med internetten og telefontilkoblingen som mystisk forsvant, men han hintet hele tiden til at det var min feil og avsluttet med å si at jeg skulle ringe tilbake når jeg fikk kontakt med noen i omgangskretsen min som hadde peiling på data. Han ba meg om å aktivere og deaktivere nettverket hvertfall åtte ganger, og det virket ikke som om han forsto hva problemet var i det hele tatt. Han trodde feks at modemet vårt var for gammelt, når vi kjøpte nytt sist måned. Ca tretti sekunder etter at jeg la på hadde vi internett igjen. Huhei.

Jeg har fortsatt teit oppgave, men nå har jeg faktisk skrevet 5 sider, aka 2300 ord. Jeg er genial. Eventuelt ikke. Men jeg har klart å presse ut ganske mye om noe jeg stod helt fast i på fredagen. Nå spørs det bare hvordan kvaliteten er, det er tross alt ikke bare kvantitet det handler om. Desverre. Og i morgen har mamma bursdag. Jeg må huske å kjøpe blomster.

Ingen kommentarer: