tirsdag 9. juni 2009

?

Jeg spiser sjokolade, drikker melk, leser "Charlotte Isabel Hansen" - den (forløpig) siste boka om Jarle Klepp, får med meg halvparten av hundeviskeren på tv, og blir feitere for hvert sekund. Føles det som. Jeg gror fast i sofaen. Jeg har ferie. Bølerbadet er stengt. Jeg eier ikke viljestyrke nok til å prøve andre treningsformer. Jeg er usunn. Fysjameien. Planen min for resten av dagen er 1: se sesongfinalen av The Hills på mtv.com (ikke mobb!), 2: gå til Ingvild og låne sesong to av Skins 3: ?. Jeg er ikke vant til ?. Jeg er ikke vant til tomme dager, det føles som om jeg har glemt noe, at jeg egentlig har noe stort og viktig å gjøre, som jeg ikke husker. Hvis bare sola hadde vært litt mer frammpå. Da kunne jeg ligget ute på verandaen, og gått lange turer med mamma, og dratt på stranda (og svømt i sjøen). Hvor ble det av sommeren?

1 kommentar:

ingo sa...

Du kan jo teste ut Tøyenbadet. =) Så bruker du litt av dagen på å dra til og fra også, så føles den ikke så lang. :P