torsdag 18. juni 2009

Festival

Jeg gleder meg til Roskilde. Roskiiiiiilde. Vi har sjekket teltet, og det hadde ikke råtnet. Hurra! Jeg må begynne å lage lister, og pakke, og sjekke yr.no og vaske klær ogogog... Jeg liker å være forberedt. Jeg er litt mamma. Desverre (aka fuck) er campområdet vårt borte. Det har blitt til en økologisk camp, for special people. Vi er ikke special. Jeg elsket campplassen vår. Den var i grei avstand til alt (do,mat,scene), ikke for rolig (kjedelig), men ikke for bråkete (kaos). Desuten hadde vi en halvveis avtale med naboene fra i fjord, hvis de drar i år også, skulle vi bo samme sted. De hadde gigastereo, og likte samme musikk som oss. Vi kunne utnytte dem. Evil plan failed.

2 kommentarer:

stokkefot sa...

Altså.. Det er jo bare reservert for special people fram til klokka 16 på søndag. Men det er jo en smuuule risky å vente helt til da.
Kanskje vi kan slå opp camp et annet sted, og så henge rundt der klokka 4, og hvis vi finner en fin plass som er ledig kan vi flytte campen vår? xD

Flomp sa...

Men da er det oss...og special people :P