tirsdag 2. juni 2009

Fuck

På Lefdal var de tomme for ladere, så jeg må vente tre dager før jeg kan få en ny en. Tre dager uten laptopen min, når det er tre dager igjen til eksamen. Nå har jeg valget mellom å skrive notater for hånd (noe jeg har gjort mye av, men det blir uoversiktlig og rotete) eller å bruke oldtidsmaskinen på soverommet til mamma. Oldtidsmaskinen er grellt treig, stolen er grusomt vond og vi har ingen lampe. Gaaaah. Eksamen nærmer seg, hyl, og alt er bare surr. Jeg skjønner det som skal skjønnes, jeg kan det meste, men jeg klarer ikke organisere det. Alt flyter rundt i hodet mitt, jeg har for mye info som jeg ikke vet hvordan jeg skal knytte opp mot kasus. Jeg må jo ikke ta helt av, oppgaven skal være saklig og ryddig, ikke bare fagvrøvl. Aner ikke hvordan jeg skal sette opp oppgaven, hva som skal komme når, hva jeg skal droppe...baaaaah. Hjernen min er sliten. Den vil ha ferie.

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Har du eksamen på fredag? Noe jeg kan gjøre for å hjelpe? :)

Flomp sa...

Du kan...snike deg inn som sensor og gi meg en A ! :D God ide! Eksamen i morgen ja, dødødødødødøminkjære. Det får bære eller briste (som en av mine tusen pensumsbøker heter)