mandag 15. juni 2009

I dag

Jeg og Dessie dro på søndagsmarkede ved Blå. Jeg kjøpte et finfint smykke, og klarte (såvidt) å rive meg vekk fra en veske/clutch. Den var rød, fra Argentina - 1970. Jeg aner ikke hva jeg ville brukt den sammen med, men den var fin. Og gammel. Og ganske unik, hvertfall i Norge. Men jeg sparer penger. Jeg prøver hvertfall. Litt. Etterpå gikk vi langt og lenge og lengere enn langt, på leting etter mat. Vi endte opp på Peppes, på Aker brygge. Jeg spiste nachos med rømmedipp, og Dessie spiste burger. Så dro vi innom tivoliet, og failet på å bli millionærer gjennom kronemaskinen. Jeg vant egentlig en krone, men den kom ikke ut av luka engang. Rip off! Klokka syv dro vi for å spille håndball, og fikk med oss Simen og Ingvild. Simen var den eneste keeperen som ikke gjemte seg når ballen kom, jeg bommet ca 200 ganger når jeg forsøkte å skyte i hjørnet - men klarte åtte på rad når jeg skjøt ned. Jeg fant Simens svakhet. Hah! Vi begynte med en del håndballøvelser, men etterhvert ble det mer og mer snakk, latter og sinnsyke "trekk". Vi triksa og miksa med ballen lissåm. Mad. Var ute i nesten tre timer, og fordi Simen ikke klarte å sikte når han kastet pasninger fikk jeg løpt litt også (hah). Jeg kommer til å bli støl. Sånn ellers så vi et rådyr, og nå har jeg lest ut en ny bok. Jeg føler meg litt sporty, jeg har faktisk beveget meg i dag. Ooooh. Nå burde jeg legge meg. Burde. Jeg lukter asfalt og håndball.

Ingen kommentarer: