lørdag 13. juni 2009

Ingenting

Beina mine har glemt hvordan det er å jobbe. Det har gått to uker siden sist, og nå klarer jeg nesten ikke å gå. Sporty spice. I dag hadde jobben fått inn for mange wienerringer, uten å ha bestilt dem, så jeg fikk med meg tre hjem. Enda mer sportyspice. Kjempesunt. Mamma fikk med seg en på jobben, men de to andre bør spises i dag og i morgen. Har jeg et valg, lissåm?

I gårkveld var jeg hos Hanna. Vi spiste godteri, halvså på en film hvor mannen var supersterk, kjørte vannscooter på motorveien og blasta alle med en brannslange, og dama aldri hadde på seg mer enn undertøy, og snakket svada. Om gode og onde dager, blant annet. Sommerferie = dagtv. Den serien er...det dårligste og beste jeg har sett på engang. I morgen skal jeg på marked med Dessie :) Håper på fint vær, sånn som det er nå. Sola gjør meg glad. Gladgladglad.

Filmen på tvnorge (The mothman) freaker meg ut. Alt for mye stillhet, og ekkel filming. Gah. Frysninger. Skummeltummelt.



1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Det er meldt 21 grader og finfint vær. Fakk at jeg ikke har med noen fin, søt sommerkjole og sandaler hit. ;o Heldigvis har jeg shorts, så slipper å se HELT vinter ut i morgen. ;p