mandag 8. juni 2009

Kvaps

Jeg kommer til å bli så feit at jeg gror fast i sofaen, og må heises ut av leiligheten med en kran. Aka : Bølerbadet har STENGT for sommeren. Stengt! Verden hater meg tydligvis, og stenger det ene stedet jeg faktisk trener når jeg endelig har fått tid til å begynne igjen. Det har vært masse eksamensmas, og ting som har kommet i veien, men nå har jeg ferie, og nesten ingenting å gjøre. Jeg skulle svømme i dag, og på torsdag, men nå må jeg gå på tur i stedet. Tur er greit, men ikke akkurat hardtrening. Jeg klarer ikke/orker ikke jogge, leiligheten er for liten og med for mange andre mennesker til å trene noe særlig uten å forstyrre alle andre, og føle seg teit. Jeg kommer derfor til å ese ut som en kvapsete ballong. Selfpity.


1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Jeg ELSKER flodhestbildet. :D Be my hippo. <3