mandag 15. juni 2009

Nyttårsaften

Haha, jeg har lett i arkivet mitt på ED, hvor jeg har skrevet siden niendeklasse. Fylleblogging fra nyttårsaften, 1.1.2007 :

Magnuser i rompa til ingeborg dett er vodnt. Og det er bare en mongoldine her, og ikke i rompehullet til ingeborg. dessie griner fordi livet er grusomt. som grus.
jeg vet du vil ha snus.lukt meg i rompa,din forbanna bolibompa. ingeborg er laken, din forbanna baken. fjern det jævla lajken. snekker andersen gir meg klaps på bakelaken.

something in the way

Syltelabb? Desirde vil ha dt mer instutisjonspreget hun. Thomas kastet opp i trappa, lxm, det gjør vondt å stå oppreist sda ingo. JEG Snakker med kjellum på mznn. hei ingvild,. ikke wold. hei dei,

I only want symphaty in the form of you crawling into bed with me.

jeg og søetrop er redde for rakketter sammen,buuuh.

ingo har foretsatt vondt i rompa, og dessie vil ha kebab. jeg å ingvild er like this X. vi er rompestrekere sa ingo. vi har rompa. det er mye med rompa

jeg sover i dokkeseng. dessie vil ha intravenøs kebab-.

en gang til: det er ikke pga sylte men på grunn av kjellum ingo har vondt i rompa.

snus i
hvis jeg rister å spryw? TØM KAsT KASKT KAST: Kjellum måtte hjelpe meg med å gå. skulle EGENTLIG ta taxi fordi jege r for beruset,men kom ikke gjennom,. så vi gikk. fra mortebnsrud. til skullerud. soveer hos wold.
Hva skal man tisse med da? vaske bordet i dusjen? det regnet. kaste sylte i agurken,. traff rett som det var,

vaRME LKABLØER SLÅTT AV.

kjen her.legg igjen beskjed etter kastoipp, lam?
var æsjk. jeg kastet det på bordet. jeg er så monbgo. mongoliiiine. ta melka i brystvirte,vorta.

bomberom? ingeborg har alt. litt mjøkl, litt måndeskort. tarjei var hyggelig, selv med emohår. thomsas er snill.

desirere vil gulp4e som en baby.

*

Herregud.

3 kommentarer:

metallicatrollet sa...

jeg husker du skrev, og at vi alle lå og skreik ting du skrev. nå lo jeg så jeg fikk vondt. auau. ring nav.

ingo sa...

hahaha, ååååå, jeg lo. du burde fortsette med fylleblogging, jeg liker deg veldig godt når du fylleblogger. særlig om rompa mi. :D

Flomp sa...

Jeg har liksom sluttet litt med det. It's a shame.