lørdag 27. juni 2009

Reise

Jej, det er spådd fint vær hele Roskildeuka :) Vet at en ikke kan stole 100% på langtidsvarslene, men det blir hvertfall ikke monsunregn. Mest sol, litt skyer, over 20 grader, og en dag med regn. Det kan en klare. Jeg er fortsatt solbrent som faen, orker ikke gå med bh eller noe. Det er jævlig å ligge, jævlig å kle på seg, og jævlig i sola. Generelt veldig morro. Ryggen min hang fast i sofaen i stad, fordi jeg hadde smurt meg. Autsj. I morgen blir det roadtrip. Iiih. Æææh. Satser på å ikke vrake bilen til Ingo (i hope). Bablbablbabl. Nå fikk jeg plutselig litt reisefeber igjen. Mipmip. Jeg burde legge meg.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

klokka er tre, og jeg er like klar for å sove som en seksåring som har fråtset en konfekteske til barne-tv. mercy. mercyyyy. jeg må sove nå, er jo siste natt med min elskede seng på.. alt for lenge. :x