torsdag 30. juli 2009

Amøbe

Jeg. er. så. trøtt. At jeg nesten ikke klarer å skrive hele setninger. København var fantastisk, og vi var på første rad under konserten (!). Ingo hadde eyesex med Kirk, liksom. Eller kanskje ikke. Men. Vi var utrolig nærme, rett foran en av mikrofonene. Amazing. For første gang har jeg vært på en konsert som også var en visuell opplevelse (fancy ord). Fantastisk. Jeg klarer ikke å tenke. Helt. Men vi har bilder. Og jeg har mye mer og si, bare ikke nå. Late nights, bølger, konsert, latterkramper og happy hour. To kvelder på rad med 3,5 timer søvn. Tilsammen 20 timer med søvn på fire dager. Søvnmangel. Totally. Jeg har tydligvis ikke arvet sjømannsgenene fra nord. Båt er...not my thing. Jeg spøy både på vei ned, og på vei hjem igjen. Biff. Digg. Men ja. Senere. Jeg trenger mat. Adjø.

Ingen kommentarer: