lørdag 25. juli 2009

Apatisk

Jeg må begynne å pakke til Københavnturen. Danskebåten here I come lissåm. Vi skal sove under bilparkeringen. Huhey. Jeg gleder meg til å handle. Og til konsert (selvfølgelig). Weow. Akkurat nå er jeg litt apatisk. Jeg har fortsatt på meg pysj. Og vurderer om jeg skal dusje eller ikke. Jeg skal uansett gjøre det i morgen tidlig, og hvis jeg ikke forlater leiligheten i dag gidder jeg ikke. Men hvis jeg skal ut, på vors hos Simen og senere til Sofia, er det fint og ikke se helt...Courtney Love på en dårlig dag ut. Jeg vet ikke om jeg orker/skal enda. Hvis Ingvild er frisk nok blir jeg nok med. Men jeg er som sagt apatisk. Og lat. Og trøtt. Jeg må pakke. Og printe ut bestillingene våre, av hotell og til båten. Og komme meg opp av sofaen.  Snart. En gang. 

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

jeg lo høyt av "courtney love på en dårlig dag" :D NÅ DRAR VI SNART. åherregud. :D