fredag 31. juli 2009

Babababa

Jeg er fortsatt litt i recovery etter København. Men det går bedre. Mindre vakum. I dag har jeg sittet på en benk i sola. Det var fint. Nå skal jeg til Hanna. I morgen er det grillfest på frogner, og på søndag skal jeg lage pizza med venner. Jeg vil ikke at ferien skal slutte. Jeg vil ikke begynne å lese til eksamen i økonomi, saksbehandling og faglig skjønn (semesterets første emne, hurra). Jeg vil ikke begynne å lete etter jobb. Og ikke minst : jeg vil ikke at Ingeborg skal flytte til føkkings sogndal. Jeg vil derimot gjerne på ny storbyferie. Stockholm? Göteborg?London? Paris? Uke 39 folkens, uke 39. Det er leseuka på HiO. Jeg er klar. Eller. Lommeboka er kanskje ikke klar. Men. Det fikser vi. Håper jeg. Definitely maybe.

Mamma maser som et jævla lokmotiv. På tide å rømme til Hanna.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

FAEN jeg ler alltid av deg (eh, med deg? Du vet, ikke sånn slemt). Jeg skal sjekke NÅ om jeg og har ferie i uke 39. Kanskje ikke sende jævla lokomotiv-masemail til skolen og spørre når ferien er når jeg ikke engang har betalt ei krone. Uh-uh. Nonono. Men jeg er med i massevis. Love you, klumpen! :D

PS: Ordrebekreftelsen på denne posten er "bushi", og klokka er 02.38. Legg meg!