fredag 24. juli 2009

---

Auauau, jeg er støl. I rompa. Og ryggen. Og leggen. Jeg er tydligvis i superform. Eller ikke. I går gikk jeg, Ingo og Ingvild rundt Nøklevann. For å være litt sporty. Jeg forsøker å holde meg unna all den gode maten vi har her (sjokoladekjeks, daimkake, sjokoladekake, risbrød, karameller, potetgull, nachos, is, fazermint, sukkertøy etc) og holde meg til grove knekkebrød og vann. Willpower can conquer all. Nesten. Kanskje. Et nytt og litt bedre liv, forsøk tretusenetthundreogen. Okokok. Popcorn. Jeg var på kino. Det var popcorn. Men jeg holdt meg til lettbrus. Ehehehe. Å forsøke å gå ned i vekt suger. Du fåkke mere mat, du fåkke mere mat, du er på slaaaankern. Som de sier i nemo. Emo.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Nemo og emo går hånd i hånd. Jeg er med i ditt prosjekt, selv om jeg er en taper. TAPER! Hører du? Grete Roede ler av meg om natta, det er jeg sikker på.

Men Køben. Altså. Det går bare ikke. Nein.