lørdag 11. juli 2009

Gjesp

Jeg er veldigveldig trøtt. Mamma og en vennine er på pub, så jeg er sjafør, som venter på å få en melding om å hente dem. Forhåpentligvis vil jeg ikke trenge trillebår. Neida. I dag har jeg sett Istid og spist på Dollys. Stor pizza, tre brus og isbuffe for 299 kroner. Sweet. Jeg er fortsatt apatisk, sover for lenge, er oppe for sent. Jeg har begynt å følge med på Dexter, som begynner 01.20, ikke bra. Forsøker å laste ned Skins, det fungerer ikke så bra, så jeg ser episoder på nett. Det suger, for de eneste gratismulighetene jeg finner er tekstet på japansk/kinesisk/whatever. Fortsatt trøtt. Bah. Jeg må kjøpe bursdagsgave til Sandra (søster). I morgen. På Mandag drar jeg til Italia. Jeg har ikke reisefeber. Eller tørre og rene klær. Det er ringenes herre på tv. Tell me where is Gandalf, for I must desire to speak to him!

Ingen kommentarer: