søndag 12. juli 2009

I'm screwed

Særr. Min kjære mor har alltid oppmuntret meg til å spare penger, sett gjerne over litt ekstra, du kan jo flytte det tilbake igjen hvis du trenger penger. Jeg trenger penger. Jeg har 800 kroner på personkontoen min. Jeg skal til Italia. Jeg skal til København (og har ikke betalt hotellet engang). Jeg skulle overføre penger fra min sparekonto, hvor jeg har mer en nok, men nei. Det går ikke. Den er sperret. Jeg har overført hele studielånet mitt til den kontoen, men skulle overføre nok tilbake igjen til at jeg har råd til skolebøkene. Jeg er blakk. For real. Eller. Jeg er rik, men pengene er bare "nanananananananana...can't touch this". Jeg må sikkert til banken for å ta ut penger, men har bare lov til å gjøre det et begrenset antall ganger i året. Skolebøkene ordner jeg, men ferien? Æh. Jeg er defintivt blakk i Italia. Fuck.

Ingen kommentarer: