fredag 24. juli 2009

Klesdiare fra skapet

Rommet mitt er et katastrofeområde. Særiøst. Noe må gjøres. Jeg har banet frem en liten sti, mellom klær og blader og annet crap, men når det er mørkt er det lett å gå på trynet. Jeg vet hva som må gjøres. Jeg gjør det. Men jeg vil ikke rydde. Igjen. Jeg rydder konstant. Eller ikke. Men ganske ofte. Rommet mitt er besatt av en roteånd. Det er umulig å holde det ryddig. Det er alt for lite, alt må stables i høyden, og søsteren min camper under senga mi fordi jeg bor på rommet med færrest insekter. Søsteren min er for lang for madrassen, og sparker ned alt jeg har ved fotenden av senga. Desuten blir alt som egentlig plasseres på madrassen (puter og kosebamser) kastet på gulvet. Det er ikke lett. ) Og jeg har ikke plass til klærne mine i skapet, så mamma stabler dem i undertøysskuffen, og da når jeg ikke frem til undertøyet, også stapper jeg klærne over i skapet, men der renner det bare ut, og det er klesdiare overalt. Det er slitsomt. For at rommet mitt ikke skal bli helt kaotisk må jeg anstrenge meg veldig, alt må brettes, og stables, og balanseres, og presses sammen. Jeg trenger mere plass. Eller færre ting. Men jeg liker ting.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

du burde ha klesstativ. jeg tror svaret på alt er klesstativ. og byttedag. o emm ge. ;o