torsdag 9. juli 2009

Skins : You know, it's you and me. You know that, and you're being stupid

Jeg har sett ferdig Skins (1-2). Uæh. Det var trist. Chris = tear. Og Sid og Tony er de søteste bestevennene noensinne, og Sid og Cassie må finne hverandre (det har jeg bestemt), og alle som måtte dra fra hverandre var...buuuh. Sniff.

Sid&Cassie :

"What do you want, Sid?"
"I want you to stop what you're doing, okay? You know: fucking around, fucking anything that moves. Just stop it!"
"You started it!"
"I don't care, I don't care! You're cruel! I hate you!"
"I hate you right back. Why don't you pop over to Michelle's and give her one? Oh, another one!"
"Just give it a fucking rest, okay? You know, it's you and me. You know that, and you're being stupid!"
"My turn!"
"You went away! Why did you go away? You know, I needed you, and you pissed off! My dad said... he said you're special, but you're not! You're just slutting around like a spoilt kid!"
"Michelle, Sid, Michelle!
"I don't love Michelle! I never loved Michelle, I love you, but you...God, where were you? Dad fucking died. I needed you. I mean, Michelle?.. We had great sex for three days and guilty sex for the rest. So what? I don't care! I did it. I hate you. Fine, fuck fifteen year olds. Whatever. I'm sick of saying sorry. I love you."

3 kommentarer:

Sandra sa...

Nå må du begynne på tredje sesong!

Flomp sa...

Jeg vet. Ser du den på nett, eller har du den nedlastet? Har fått de andre sesongene av Ingvild, men vet ikke helt hvor/hvordan jeg skal se dem nå.

Sandra sa...

Nedlastet. Jeg må se ting om og om igjen. Jeg har dem fortsatt så du kan sikkert få en gang:)