onsdag 12. august 2009

Bable

Jeg har kjøpt meg ny veske, hurra. Selv om jeg er fattig og arbeidsløs, og egentlig ikke burde. Men jeg hadde gavekort. Og veska hadde sløyfe. Og den var i ekte skinn. Kanskje jeg gidder å ta bilde av den etterhvert. Jeg har fått bildene fra helga av Ingo. Nå er den siste timen av festen litt klarere, men jeg har fortsatt noen sorte hull. Jeg vet at jeg var snill pike, og oppførte meg, nesten ingen skjønte hvor full jeg var (det var indre fyll, ikke ytre), men jeg har problemer med å huske hvem jeg var med, og hva jeg gjorde mot slutten av festen. Mystisk. Kanskje jeg ikke husker fordi det ikke var betydningsfullt nok :P Jeg pleier aldri å glemme ting. Men jeg tok veldig mange bilder. Over 500 (inkludert fredagen hos Sofie). De kommer etterhvert, men det kan ta tid. I kveld skal jeg lage tandori med Ingo og Dessie. Også skal vi se Mean Girls. Yey. Hva har skjedd med norsk fotball? Har du funnet målet? Wow.

1 kommentar:

stokkefot sa...

Åh, jeg vil også se de bildene sånn at jeg også kanskje kan huske den siste timen litt bedre. ;p

(Jeg gikk barbeint fra Bøler og hjem, satt på fortauskanten i Solbergliveien og røyka, og hadde en forjævlig søndag. Og jeg vet ikke engang hva som gjorde meg så full. ;p )