mandag 10. august 2009

Hjernen er alene



Jeg kjeder meg. For første gang på evigheter. Jeg burde ikke kjede meg. Ferien er snart over. Men. Bah. Det er været. Jeg er trøtt. Boredboredboredboredbored. Hjernen er alene. Blablublablehehehe. Ingenting er gøy. Her, altså. Nå. Boka jeg leser er bare sånn passe, og jeg er trøtt, så jeg klarer ikke å konsentrere meg. Jeg er ferdig med å rydde rommet. Internett er kjedelig. Been there done that. Vennene mine har forsvunnet. Eller. Jo. Jeg skal se Top Model hos Hanna i kveld. Men klokka går så sakte. Og jeg datt av top model for lenge siden. Og Skins bruker evigheter på å lastes ned. Og jeg og Sandra ble ferdig med sesong 2 av Heroes alt for fort. Jeg har sett alt jeg gidder å se på mtv.com. Jeg har ingenting å gjøre. Eller føre. Bobobobobobobobob.

Ingen kommentarer: