mandag 3. august 2009

Jeg stod opp klokka ni i dag. bah.




Jeg er sliten. Harrytur. Minus harry delen. Jeg var bare sjåfør. Kjøpte bodylotion og 12 cider med 2,25% cider. Det var så billig at jeg ikke kunne la være. Etterpå dro vi på familiebesøk. Kusinen min er visst blitt ti. Jeg har ikke sett henne på evigheter. Tiåringer er litt som syvåringer, minus sjarmen. De virker litt tilbakestående. Jeg har fullstendig blackout fra hele fjerdeklasse, så jeg klarte virkelig ikke å relatere meg til hennes situasjon. Jeg aner ikke hvor mye man forstår, eller hvordan man tenker, når man er ti. Når man er blitt tolv tror man at man er verdens kuleste, hest er ut og gutter er inn, trender følges slavisk og man hører på alt en finner på McMusic cdene. Når man er ti derimot? Jeg tror jeg leste Wendy blader. Og abonerte på Penny. Og gikk med strekkbukser i dalmantinermønster. Og magetopp. Kult.

Jeg har mye å gjøre, mye å føre. Kanskje jeg bare stresser. Unødvendig. Men hvertfall. Biblioteket. I morgen. Også må jeg rydde rommet. Pain. Og ringe fysioterapauten min (neeei). Og tannlegen. Og nettbanken. Og skrive jobbsøknad. Jeg er arbeidsledig. Hva faen. Jeg er ikke vant til sånnt. Jeg vil ha penger. Peeenger. Det er alt jeg treeenger.

Trøtt.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

ååh. jeg husker dalmatinerpantsa dine. de var hotness!