torsdag 6. august 2009

Sommer

Sommeren er ikke over likevel, hurra. I dag fikk jeg sitte på med Simen til Hvervenbukta, der lå Ingo allerede, og ble brun. Jeg tror ikke sola ga meg noe særlig farge, selv uten solkrem. Boooh. Nå blir jeg bare en rynkete bleiking med hudkreft. Det var koselig likevell. Vi snakket om barn (ikke på den hyggelige måten), halvleste i bøker, spiste is og hørte på musikk, mens jeg med gjevne mellomrom fikk små anfall, og ropte uforståelig ord som egentlig betydde "Nature, it's all over me, get it off!". Jeg liker ikke insekter. Insekter liker meg. Dårligt.

Formen er bedre, jeg har ikke feber lenger, øyet mitt ser ikke ut som noe som tilhører en mann med pukkelrygg, og jeg har fått igjen en svak smakssans. Huhei. Da var det ikke svineinfluensa likevell. Jeg fikk litt panikk i går. Jeg hadde sinnsykt vondt i hodet. Jeg var støl bak lårene. Jeg hadde feber (dog bare 38,12). Jeg var forkjølet, men forkjølelsen fulgte ikke det faste mønsteret (jeg blir alltid syk på samme måte, i samme rekkefølge : sår hals, rennende nese, tett nese, kløe i halsen, astmahoste). Jeg trenger stabilitet. Nå har jeg blitt syk på samme måte seks ganger i året, så lenge jeg kan huske. Denne forkjølelsen ødlegger min verdensorden. Den selvfølgelige konklusjonen var at jeg var dødssyk. Eventuelt at jeg hadde smittet alle jeg var glad i, slik at de ble dødssyke, og det var min skyld. Men. Ja. Jeg er nok bare forkjøla jau.

I dag begynner Prison break igjen. Score. Pappa skal komme med pizza. Score again.

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Det er du som er kronikeren, så det er deg jeg ville vært mest redd for. Apropo insekter, så er det jævla få av de her, derimot sitter det en sånn.. hva faen heter de? Minisalamander på veggen mellom vår og naboens balkong, og den stirrer på meg. oO Jeg har barrikadert meg med kamera, og kommer enten til å ta bilde av den, eller myrde den idet jeg kaster kameraet på den. Iiih!

Flomp sa...

Oooh, salamandere er søte. Det var mange av dem i italia også. Håper du koser deg på ferie :) loove.