onsdag 2. september 2009

FML

Å stå på Bjølsen i pissregn, uten paraply, etter en natt med dårlig søvn der du drømmer på repeat at du ikke rekker jobbintervjuet, for å så få melding om at hele greia er avlyst fordi intervjumannen er syk...er ikke kult. FML. Jeg som hadde gruet meg, og forbredt meg, tenkt ut svar på teite spørsmål, stått opp tidlig, og reist hele veien. I got stood up. Waste of time, og søvn. Jeg møtte heldigvis Dessie, vi tittet i byen, også satt vi på kafe og ble feite (eller, jeg ble feit, Dessie var flink). Nå prøver jeg å finne ut hvilket kamera jeg skal kjøpe for forsikringspengene mine. Jeg står mellom disse : klikk. Også var det det med lesinga da. Dårligt. Umph. Jeg må..burde. Vafler? Jatakk mamma.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

neinei, du ble feit, og jeg var ikke flink, jeg var bare cøliaker. :'c husk alle bildene! mwaha. :D