søndag 21. februar 2010

Mmmmm watcha say?

Helg. Med snøstorm og ti minus. Jeg har brukt dagene på å fryse på føttene, gjemme meg i pledd, gro fast foran datamaskinen og grue meg til å måtte bevege meg ut av døren. På kvelden har jeg sittet i sofaer med fine folk, hørt på musikk, hatt OL på mute i bakgrunnen, drukket cider, sett på slideshow med bilder fra Simens bursdag, snakket om tatoveringer og festivaler, blitt underholdt av dansende Sofia og Sandra, lekt med lekepistol, ledd til jeg ikke fikk puste (og blitt litt kvalm) av sinnsyke videor og sunget med til 90-talls klassikere. Så har jeg brøytet meg frem i snøværet på vei hjem og tenkt på hvilket møkkaland jeg bor i (som ikke engang har kollektivtrafikk som tåler de uendelige mengdene med snø vi får hvert jævla år).

Nå skal jeg se en ny episode av Skins. Yay.

Ingen kommentarer: