mandag 22. februar 2010

When you grow up, your heart dies (says the girl in the breakfast club)



Som tiåring bestemte jeg meg for at det å bli tolv ville være slutten på livet. Jeg ville bli voksen og kjedelig, og dø innvending. Sånn ca. Jeg har moderert meg. Nå tror jeg ikke at jeg blir voksen, kjedelig og død innvendig før jeg fyller 25. Analyse : Jeg har aldri gledet meg til voksentingene (mann, barn og ansvar), og derfor har jeg ikke noen grunn til å se frem til å bli eldre. Det hørtes litt trist ut. Poenget er at jeg er generelt veldig happy som tjueåring, og ikke har så veldig behov for å bli tredve. Jeg har lyst til å leve lenge, altså. Men helst som fooooorever yooooung.

2 kommentarer:

Emilie Conchepcion sa...

jeg syntes man kan godt forbli barn uansett om man er 30 eller 50 eller 80. Barnet er jo den man beholder på innsiden. Herregud, jeg elsker enda Disneyfilmer og blir gira over barnefilmer osv.

metallicatrollet sa...

http://www.youtube.com/watch?v=qmXMA34CeoQ


Dette kan godt være oss. :) Livet er bedre som barnslig, tror jeg. Mer latter.