fredag 19. mars 2010

---

Jeg har sett LOST mens jeg tafset på Dessie. Miff og Flomp og chillinøtter og pepsi max. Nå har hun dratt sin vei (boooh, you whore!), og jeg skal se den aller siste episoden av Skins - the second generation. Iiik. Og ellers er planen å se på gullrekka. Spennede. Jeg leser fortsatt ikke pensum (sjerpings, særiøst), og jeg har fortsatt ikke skiftet på sengen (jeg håper mamma har glemt det). Jeg har oppdatert iPoden min. Det er da noe.



En gif for å illustrere hva jeg føler om å skulle se den siste episoden evah med the old gang.

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg håpet gifen var fordi jeg hadde dratt. Neidaaa. Åå. Miff og Flomp-tid. Det må til. Mwii. :) Gullrekka er god som gull. Som deg.

Flomp sa...

Okai, den var derfor. Jeg får seperasjonsangst uten deg.