tirsdag 2. mars 2010

Nothing comes for free



Yay : Billettkontroll på t-banen, og jeg har a: glemt å stemple kortet før jeg dro hjemmefra og b: trodd at studentkort varer i tretti dager, fordi det er det som står på t-banen. Noe det i følge kontrolløren ikke gjør. Men. Jeg hadde allerede kjøpt og betalt nytt studentkort som jeg skulle ha stemplet, så kontrollørmannen var grei og ba meg bare stemple når jeg gikk av. Hurra for menneskelige og hyggelige kontrollører.

Ooog sol. Sol, sol, sol. Det kiler i magen

Nay : Visdomstann. Usj og æsj. Jeg er fortsatt redd for at hele kjeven skal låse seg (det har skjedd før), og at jeg må trekke ut tanna igjen. Det var pain. Særr. T-pain. Jeg fikk ikke sove på nesten en uke, det var bare dunk-pain-dunk-pain og overforbuk av smertestillende. Antakeligvis er det bare vondt fordi den sprenger seg igjennom huden (nice), men. Jeg er traumatisert.

Senskole og jobb. Så jeg fikk ikke sett så mye av sola som egentlig gjør meg lykkelig.

(Lina Scheynius)

Ingen kommentarer: