torsdag 25. mars 2010

She stole my shoes?



I dag frastjål a: en babymama (som hadde vært på babysvømming) eller b: en voksen dame (antakelgvis 40+ i alder), meg mine sko i svømmehallen. Jada så...neida. Så da sto jeg jo der. Uten sko. 449 kroner i vasken (skoene var bare to-tre uker gamle), og hvordan i helvete skulle jeg komme meg hjem? Hva er galt med mennesker? Hvem vil ta andres brukte sko? Du stjeler ikke sko fordi du trenger penger, spesielt hvis du har råd til å dra på bølerbadet. Desuten er det ekstra slemt å stjele SKO av alle ting, når det er vinter ute, og folk trenger å komme seg hjem. Heldigvis reddet Hanna dagen, hun var i nærheten og kunne låne nøklene mine for å hente et par sko til meg. Så jeg kom meg hjem, men det var jævlig surt. Heretter låser jeg inn skoene, for å si det sånn.



(Credit : Jordan Blanchard)

3 kommentarer:

Sandra sa...

Fy faen så sleipe folk er! Nå skal jeg begynne å låse inn skoene mine på treninga, i tilfelle den samme skonaskeren vanker på treningssenteret også..

Flomp sa...

Kanskje vi har en lokal klemptoman? :O Sko-kleptooo. En må visst låse inn alt som ikke er lenket fast til bakken =/

metallicatrollet sa...

jeg er helt satt ut enda, ass, at det er mulig. o_O