onsdag 24. mars 2010

Turn out the lights and what are you left with?



Jeg er trøtt, og dermed ubrukelig og apatisk. Jeg burde...feire, eller, jeg vet ikke. Se folk. Jeg har jo påskeferie. Ferie! I morgen skal jeg sove, lese og svømme, og så er det jobb, på fredag skal jeg til fysioterapauten og tydligvis er det ingen som kan finne på noe som helst. På laurdag er det fezzt, men akkurat nå er vi bare 5 på attending. Hvis Hanna har med shots tar det uansett av. Heeh. Men, jo. Jeg har fri i tolv dager fremover, og skal bare jobbe i morgen kveld. Underhold meg! Plz.

(Credit : Juliette Emma)

5 kommentarer:

Stina sa...

Hvem har fest? Jeg trodde vi skulle på byen på lørdag? ;o

Flomp sa...

Simen (jeg tror ingen blir skremt om du kommer :P) og byturen (vel, forslaget hvertfall) skulle være på fredag.

:)

Stina sa...

Buh, han har ikke invitert verken meg eller Andreas. Tear!
Jøss, både Andreas og jeg har fått det for oss at det stod lørdag. :D

metallicatrollet sa...

HÆ ER JEG LIKSOM IKKE BRA NOK FOR DEG LENGER PÅ FREDAGEN?! :(

Flomp sa...

Simen sier PCen hans har kuket opp ting, for han trodde han hadde invitert dere (Hanna var heller ikke invitert, selv om hun skulle være det), så dere er begge velkommene. Og invitert på facebook :)

Og Dessie...nei, du er ikke det.

Tulla.

Nesten