onsdag 7. april 2010

Awesome!



Studiedag, minus studeringen. Jeg har derimot bowlet. Og kjøpt undertøy. Og spist på Peppes pizza. Og, jeg fikk 144 poeng i bowling! Like omg. Fire strike og to spare. I'm awesome. Huhei. Så da fortrenger jeg at jeg bare fikk 60 poeng i første omgang. Jeg sparte meg til slutten. Totally. Taktisk move. I tell you. Og når jeg var ferdig kom det opp en pokal og tallet 125, noe jeg tror betyr at jeg var den 125 beste som hadde bowlet der (den måneden? uka? dagen?). Jeg er så vant til å tape at jeg blir helt satt ut når jeg får til noe. Like woha.

Også var det det der med pensum, og hjemmeeksamen sa du? Hehehehe. Faen. Jeg har mista strukturen min. Jeg bare flyter rundt. Liksom.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Wrong. Det kommer pokal til alle som får over 125 poeng, fordi det er en magisk, awesome grense i bowling eller noe. Skiller klinten fra hveta, eller noe. :D Basically; you rule! :D