mandag 5. april 2010

This time baby I'll be bulletproof



Påskeferien nærmer seg slutten, før jeg fikk med meg at den hadde begynt. Det er bra for kostholdet mitt, men kjipt likevel. Jeg bruker dagene på å ete meg i hjel. Tulla. Nesten. Rundstykker til frokost, godteri til lunsj, alt for gode middager, kake til dessert, og snacks til kveldsmat. I dag har jeg likevel begrenset skadene noe (later jeg som), jeg har nemlig gått på tur. I sånn ca to timer og tjue minutter. Hurra. I går var jeg hos Mathias, hvor vi feiret bursdagen til Charlotte, en uke på forskudd. Jeg hadde på meg fine sko og ble underholdt av drikkeleker og limbo. Sånn ellers har jeg hentet søsteren min, sett på film, sett på tv, spistspistspist, lest pensum og støvsugd rommet. Nå vurderer jeg å begynne på sesong 1 av Skins igjen. Egentlig vil jeg se på sesong 3 av Dexter, men jeg må klare å laste den ned først. Tiltak.

En dag igjen av ferien. Boooh.

(Credit : Marie Hochhaus)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Hva om vi tar ønskereprise av ferien? :)