mandag 24. mai 2010

---



Også var det dette med eksamen. Nei. Nei og nei og atter nissenei. Jeg har eksamensangst og strategien min er å unngå alt som har med eksamen å gjøre. Heeh. I dag har jeg grillet i en park. Og nå sitter jeg her. La Vie en Rose på tv. Mye mer intressant og mindre skremmende enn skolebøkene mine. Gah. Det gjør vondt i kroppen å tenke på. I morgen får jeg kasuset vi skal jobbe med, så jeg regner med et mindre sammenbrudd. Må bare huske å gå på jobb. Eksamen er t-pain. Før, i gode gamle dager, når det het sosialskolen og alle lærerne mine ble utdannet fantes det ikke eksamener med karakter. Bare godkjent/ikke godkjent. Timemachine, plz?

(Credit : Unwrittenfutures @ flickr)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Skal tenke på deg og håpe du får et ok kasus, bompie. <3