fredag 14. mai 2010

I’ve been walking in the same way as I did



Denne uken : Jeg har endelig, sånn ca to år etter alle andre fått meg Spotify. Jeg har bakt muffins. Jeg har feiret mammas bursdag. Jeg har spist for mye (som alltid). Jeg har gått på tur. Jeg har møtt farmor, og vært på peppes. Jeg har kjøpt meg nye sko. Jeg har svømt. Jeg har vært på Egons med Ingo og Dessie. Jeg har lest, lest, lest. Og jeg har vært for mye på tumblr (43 followers, like omg).

Det føles som om helgen aldri slutter, noe som ikke er så rart når jeg bare har hatt to skoledager, og en jobbdag. I kveld er jeg alene hjemme. Helt alene. Jeg lar mat (muffins, kake og snacks) erstatte vennene mine og hører på Spotify. Heldigvis får jeg sett folk resten av helga, for jeg går snart på veggen. Jeg har en tendens til å alltid lese det mest intressange pensumet først. Og nå er jeg stuck med det som er gørrkjedelig. Smart.

Nå som jeg har spotify mottar jeg gjerne musikktips. I mellomtiden hører jeg på Adele - Hometown glory, Heartsrevolution - Digital Suicide. Også lager jeg en Skins spilleliste.

Nå skal begynne på tredje sesong av Dexter tenker jeg.

Ingen kommentarer: