lørdag 29. mai 2010

Syt

Klokken er snart tre, og jeg har på pysj. Og hvorfor? Fordi moren min er håpløs på å komme seg ut av senga, og hun alltid vil på badet når hun står opp. Hun kom seg ikke opp før nærmere to, og jeg ville ikke dusje før fordi jeg ikke visste når hun kom til å dra seg opp. Også skulle hun gjøre seg klar, og tjohåi, og jeg venterventerventer, og nå som hun endelig kommer seg ut av leiligheten ringer pappa og sier at han kommer, og da rekker jeg ikke og dusje, og faen jeg stresser for mye, men jeg har eksamen om to dager og jeg sitter i pysjen og er generelt udusjet og udigg.

Og, ja. Moren min sto opp klokken to. Er det rart jeg er et b-menneske? Forøvrig jobber hun nattevakter og snur døgnrytmen hele tiden, så det er ikke så veldig rart, bare veldig irriterende.

Ingen kommentarer: