lørdag 1. mai 2010

Wasting time



1 mai på en lørdag suger. Alt er stengt, og jeg hadde jo hatt fri uansett. Bummer. I dag har jeg lest pensum (begynte bra med å bli ferdig med en bok, men så mistet jeg helt inspirasjonen), småryddet på rommet, rotet vekk tid på datamaskinen, og forsøkt meg på litt diskopprydding. Jeg har igjen klart å fylle opp harddisken, men nå har jeg fått slettet nok til at jeg kan laste ned en ny sesong med Dexter (yay!). Sånn ellers blir jeg sippete hver gang jeg leser noe nytt fra givesmehope.com (selvpining), overspiser på pizza og har planer om å se Engelen sammen med mamma (håper jeg ikke får lyst til å gråte av den også). Forøvrig er det ganske kipt at det har vært møkkavær helt til sånn ca nå, og jeg her udusjet og udigg og orker derfor ikke å gå ut døra. Jeg skulle jo på tur. Boooh.

(Credit : Kay V flickr)

Ingen kommentarer: