torsdag 3. juni 2010

And now I'm free to do whatever



Jeg er utslitt, men glad. Muntlig eksamen er bestått, huhei, selv om jeg trodde jeg skulle kaste opp og/eller dø. Resten av dagen har jeg stort sett vært ute i det fine været. Først dro jeg til St.haugen med eksamensgruppa mi (og herregud, jeg vil flytte dit, det er så fint, med park og vann og fine hus og trær), så møtte jeg Dessie i byen og satt litt mer ute (i festningsparken). Når jeg kom hjem hadde mamma bestilt pizza for å feire, yay. Også var det jobb, og vi stengte hele klubben og tok med kidz og grill ut i sola. Vi spilte fotball (og med vi mener jeg de), hoppet strikk, hoppet tau, kastet ball, grillet og hadde det veldig bra. Awesome og få penger for ting som er gøy. Og nå er jeg sliiiiten. Mandag til onsdag var jeg isolert inne i leiligheten med hjemmeeksamen, og i dag har jeg både hatt eksamen og vært ute i...seks timer?

Og nå er det ferie :D Omg,yay!

(Credit : Raychel Sonveeco)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Flink Flompiedompie, fortjent med ferie nå. And waffles! :D