mandag 7. juni 2010

:)



Jeg har ferie og frifrifri, og bruker så mye tid som mulig ute i sola sammen med mine favorittfolk. Dagen etter eksamen spiste jeg vafler i sola og lekte asistent for Dessie, og om kvelden fikk jeg besøk av både Dessie og Hanna. I går dro jeg til Langøyene med Hanna, vi lå i sola, grillet, sang på sanger fra eurovision song contest, ble oppholdt av en veldig full og veldig rusa fyr i tre kvarter mens han snakket om livet sitt, jeg leste litt i en bok av Unni Lindell og Hanna løste kryssord. Og i dag satt jeg ute i sola med Ingvild og Hanna et par timer. Det er utrolig deilig med fri og solsolsol. Ah, jeg savnet livet mitt i eksamenstiden.

(Credit : Fleur Lux)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg gleder meg til å kunne gå ut døra uten 17 bøker pensum, eller til å kunne kommentere bloggen din uten å tenke at "nå har jeg vel brukt de fem minuttene pause jeg skulle tillate meg selv." Gaah. Også er det så pent vær, dette er på grensen til tortur. ;)

Flomp sa...

Eksamenstid = fint vær. Det er visst en slags ond universiell lov. Lykke til, og hold ut, snart er det Roskilde og smil og fri og søvn og bøker man faktisk vil lese og fest og sol og latter (hahaha latter, latter og sooool).