mandag 7. juni 2010

[...]



Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg a: ikke finner kabelen til å overføre bildene mine (og jeg trenger å tømme kameraet mitt for bildene fra Ingvilds fantastiske bursdagsfest - særlig fordi jeg skal i en ny bursdag til helga), uansett hvor mye jeg leter (men, den er jo i leiligheten et sted), b: over at jeg ikke lenger får resizet bilder i photobucket når jeg bruker Opera og c: over at jeg har nesten helt full harddisk.

Sånn ellers er jeg fortsatt fornøyd med fri og venner og sol. I morgen må jeg huske å gå på jobb. Sånn ellers har jeg følgende to do liste : frisør (vet ikke om jeg skal klippe meg før eller etter Roskilde), lege (men vet ikke om legen min har ferie eller ikke), rydde rommet, shopping av ting jeg mangler (f.eks bikini), sjekking av utstyr/ting jeg trenger til Roskilde, harrytur med mamma, trimtrimtrim, sesong tre av Dexter, tur på biblioteket og gøyskøyvennersolfest.

(Credit : Grandmahands flickr)

Ingen kommentarer: