lørdag 19. juni 2010

---



Jeg er fryktelig, fryktelig trøtt. Og jeg burde vært på reunion med min ungdomsskole. Den var desverre jævlig dårlig organisert, flyttet på konstant, og skulle holdes ute i skogen. Først i dag flyttet de den tilbake til i kveld, og det har regnet monsoonregn halve dagen. Nevnte jeg at jeg var trøtt? Hvertfall. Jeg orket ikke. Jeg har en eller annen innebygd motvilje mot alt som kommer brått på (impulsivitet er altså ingen sterk side). I går var jeg på byen med Ingo, Hanna og Stina, jeg la meg for sent og stod opp for tidlig, for i dag hentet jeg søsteren min på flyplassen. Vi har spist taco og kake og hatt familytime. I stedet for skaufyll. Fornuftig? Kjedelig? Jeg er dautrøtt. Så jeg ville kanskje ikke vært så underholdene. Desuten var det veldig få på attending (under 1/3 av elevene). Jeg føler likevell at jeg kanskje går glipp av noe. Hmp. Fem år siden ungdomsskolen. Omg.

(Credit : Yuli Sato)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Jeg fikk heller ikke dratt. Var jo i bryllup, og det var tre timer hver vei dit elns, så istedet for å rulle med deg under noen busker, ble det altså Dire Straits og motorvei. Og nå er det internett og vann. Slik går nu dagan. Det blir sikkert flere muligheter for skrålings og skålings. ;)