tirsdag 15. juni 2010

Hiphopahippitihopp



Hurra, jeg har fått fire vakter med ferieklubben, noe som betyr ekstra blingbling i lommeboka. Neste torsdag drar jeg til Tusenfryd, og får betalt for det! Også skal jeg bla. til sommerland i Bø, og det er en 11 timers utflukt. 11 timer = mye penger. Jeg har desverre litt vannsklieskrekk og veldig bikiniskrekk. Heeh.

Nå har jeg bare en vakt igjen før klubben stenger for sommeren, så i dag har jeg bakt kake til avslutningen. Ingenting begynte å brenne, det var ikke sjokolade overalt, og kaka ble relativt vellykket. Huhei. Sånn ellers leser jeg krimbøker og er mye med fine folk.

Det er bare litt over en uke til Roskilde! Omg, yay. Av en eller annen grunn føler jeg meg uforberedt (selv om dette blir vår tredje Roskilde, og femte festival). Jeg er litt stressa, for noe jeg ikke helt vet hva er. Kanskje jeg har glemt noe viktig? Hm. Jeg kan skrive huskeliste for å roe nervene.

(Credit : Grandmahands flickr)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Bestemorhender (kilden din), altså. Arty! JEG ER FERDIG! Åherregud. Nå skal jeg bare ikke sovne før skolen, og ikke glemme å ta med eksamen eller meg selv.

GLEDER MEG TIL ROSKILDE! :D Nå kan jeg faktisk snart tro på at det blir ferie. Awesome! :3