mandag 26. juli 2010

It's the best thing that you've ever had, the best thing you've had has gone away

Jeg husker egentlig ikke hva jeg har brukt tiden min på siden sist. Dagene mine mangler struktur, jeg sover for lenge, leser litt i en bok, henger på tumblr og ser på True Blood. Jeg har vært på fest hos Hanna, i hennes fars fancysmancy leilighet. Jeg har handlet, og spist middag med giiirrrlza. Jeg har grillet og lekt drikkeleker i frognerparken, jeg har vært på byen og på nach hos Trym. Hva mer? Dunno. Jo, i dag var jeg på kino og så Inception. Den var bra. På en "jeg føkker med hjernen din" måte. It's a dream within a dream within a dream. Snart er ferien over, og det har enda ikke vært to jævla dager med fint vær på rad. Jeg savner sola. Og gleder meg til å dra til Kroatia.

Og, fordi jeg er ferdig med to sesonger av True Blood (it's tacky, but addictive!) :


























Credit : Charlene og Londonsteele

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Hæhæhæ. Jeg lo flere ganger, selv om jeg ikke har sett serien. Jeg tror både denne og Dexter skremmer meg litt fordi det er så mye blod. :$ Hold meg i handa og se det med meg. Vræl.