torsdag 19. august 2010

---



Jeg hadde glemt hvor grusomt det er å gå på skolen. Jeg er dautrøtt, hele tiden. I dag har jeg ligget apatisk på sofaen siden jeg kom hjem, brukt den lille energien jeg hadde på å lage middag, og nå sliter jeg med å komme meg opp av sofaen og inn i dusjen. Bah. Jeg er tiltaksløs og uengasjert på skolen (flotte egenskaper i gruppearbeid), halvsover på tbanen og gleder meg til å legge meg fra jeg står opp.

Jeg har ikke vært like fastlåst i sofaen som i dag hele uka, altså (takk gud). Jeg har vært hos Hannabannana og på OFW. Vi så tre visninger, og satt en times tid på Garage og drakk øl mens vi snakket om syke ting (som Mona og Mikkel spalten i Topp hvor folk drøftet...uvanlig bruk av alt fra bananer til stearinglys og kjøttpølser, med fatale konsekvenser) noe som var koselig. Det mest underholdene med OFW ellers er å se på hva folk har på seg (visningene er litt sånn...designerspirene - men Fam var gøy). Og jeg mener det ikke negativt, faktisk, men det er morsomt. Noen har tryna inn i en av rave bodene på roskilde, mens andre har sko og vesker jeg kunne dødd for.

Hm. Det var dette med dusjen. Den er veldig langt unna. Fryktelig. Grusomt. Heh.

Credit : Tamara Lichtenstein

Ingen kommentarer: