torsdag 26. august 2010

Fuck it



Jeg er fattig. Faen. Jeg hadde håpet at jeg fikk betalt for ekstrajobbingen min denne måneden, men nei. Når man jobber ekstra i oslo kommune får man betalt en månede senere. Så nå har jeg fått betalt for to vakter, og jeg trenger mer penger. Like seriously. Jeg har 100 kroner på konto. Jeg er snart tom for linser (1500 kroner for nye), og jeg har massevis av pensumbøker å kjøpe (rundt 2000 kroner tipper jeg det vil koste). Wæh. Jeg hater å ikke ha penger. Jeg vil ha nye klær. Jeg trenger nye klær. Og penger til å faktisk gjøre ting. Fuck. Jeg skylder både Ingo og Stina penger. Heeh. Der går sparepengene mine.

3 kommentarer:

stokkefot sa...

Det er ikke noe stress med pengene for konserten, altså. :)

Flomp sa...

Det går egentlig greit, har jo satt av endel av stipendpengene mine til slike omgjegerblakk situasjoner. Bare litt kjipt å få...4000 mindre i lønn en forventet :P

tetrisorgasme sa...

shittass. jeg leste dette innlegget i dag. og jeg så akkurat episoden hvor blair sier den setningen i stad. og jeg merket meg den. og jeg tenkte "den må jeg huske".

tilfeldigheter!