onsdag 11. august 2010

I was a heavy heart to carry




Jobben sliter meg (nesten) ut, men det er en fin jobb likevell. I dag jobbet jeg 11 timer. Åtte barn (som var mitt ansvar, 85 tilsammen), sommerland i Bø, mye stress og mye sukkerspinn. Men også mye buss, og det er litt kult å få betalt for å sove på bussen. I work hard for the money.

Ferien er snart over, oh my. Jeg skal scanne roskilde boka, jeg skal fikse feriebildene, jobbe en dag til, jeg skal sovesovesove, se Dexter, dra på awesomeparty hos Hanna og så vil jeg gjerne ha litt sol (værsåsnill?). World, you have three days. Make it work!

(Credit 2 : Stine Sampers flickr)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Åå, jeg liker jobben din, den høres fin og koselig ut. :) Jeg har SÅ mange idéer til bilder jeg vil ta nå, bobler over av kreativitet, også skal jeg liksom bare drikke vekk tiden og hjernecellene i manko på idéer, og så begynner skolen og så blir alt stress og neeiiii. Men det skal hvertfall ikke regne i morgen, da. :D

Monica B sa...

Høres koselig ut å jobbe der du jobber, i grunn.
Men og slitsomt.

Håper du fikk det du ønsket ut av disse dagene.