torsdag 16. september 2010

Alt. Ingenting



Kortet mitt ble avist når jeg forsøkte å kjøpe en yougurt til 15 kroner i kantina.

Jeg har fått en ny praksisplass, og det er helt ok. Ikke ok pluss, men ok. Veilederen min virket i det minste veldig hyggelig. Stedet er et slags klubbhus for psykisk syke i rehabiliteringsfasen, som trenger å bygge nettverk og mestre lette arbeidsoppgaver. Veldig lavterskel, med massivt fokus på brukermedvirkning og empowerment. Jeg begynner på mandag. Herregud, jeg har ikke ordentlig igjen skole før etter jul.

Jeg forsøker å lese pensum, men det funker ikke. Ingenting fester seg, jeg klarer ikke å fokusere. I stedet leser jeg moteblader. Hurra.

I morgen er det bursdagsfest, yay, og avslutning for en på jobben samtidig. Jeg skal forsøke å multitaske, jobbfesten begynner halv tolv og er på bøler. De planlegger visst å holde på til første tbane går igjen, så jeg kan kanskje dra dit etter den andre festen. I can sleep when I'm dead!

Mamma baker muffins til søster sin bursdagsfest. Yummy.

I dag var det 17 (!) barn innom på jobben. 17. Herregud. All time low. Halvparten av dem hang i tillegg utenfor sammen med de "kule" (/stakkarslige) 16-19 åringene som ikke slipper inn lenger. Så det var jævlig tomt. Når jeg begynte i november var det nesten nitti kids inne. Så Stina får hvertfall en myk start!

(Credit : Bonniecakes flickr)

Ingen kommentarer: