onsdag 8. september 2010

Like an injured bird needing a nest

Faen. F-a-e-n. Verden hater meg. Not kidding. Praksisstedet jeg fikk byttet til visste ikke at de skulle få en student. Desuten vil de helst ha noen over 25. Så nå står jeg muligens helt uten plass. Og praksis begynner om en uke. Gaaaaah. Og studiekonsulenten er syk, og vikaren er syk, og stakkaren som må gjøre jobben hun ikke egentlig har tar ikke telefonen, og jeg holder på å få sammenbrudd. Nesten. Jeg vet ikke engang om det finnes flere plasser igjen. Nå må jeg sikkert ut av Oslo. Eller så ender jeg opp med nav frogner likevell. Fuckfuckfuckfuckfuck. Særiøst. Jeg skal til London. Jeg har ikke tid til å fikse dette. Jeg orker ikke. Jeg vil bare handle bort sorgene (dette vil ruinere meg). Eller legge meg i senga, og ikke stå opp på et par uker.

Mood board:











(Okai, dramaqueen, jeg veit. Men jeg har lov. I dag)

3 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jamen for faen, seriøst? Hvem har sagt at du skulle dit,uten og høre med de først? O_o Og hvorfor er alle sykmeldt på en gang? Fordi de er så jævla, totalt ubrukelige? :s MAKAN!

Flomp sa...

De har jo ringt en gang hvertfall (jeg var i rommet, skolen sa at de antakelig ville få en student, og at de skulle ringe tilbake), men tydeligvis ikke snakket med riktig person - eller så har de glemt å ringe tilbake. Gaaawd. Skolen har trodd at jeg hadde plassen, mens sjefen for krisesenteret ikke har visst at det kom noen. Blahblæhbluh. Bra vi skal til London. Shopping heals the pain!

ingo sa...

Da må jo skolen skaffe deg en ny plass. De kan ikke bare si "Vi føkka opp, your loss!". Du må ikke godta det i alle fall. Og at de har et system hvor de ikke ansetter vikarer som gjør jobben til sykmeldte mennesker må de da forstå at ikke virker.

Je bli sinna! =)