søndag 5. september 2010

Hei Ingeborg



Ingeborg sier jeg må blogge mer. Så da blogger jeg. Om ingenting. Jeg er forkjøla. Kult. Nei, ikke egentlig. Også har jeg fått en ny praksisplass, hurra. Boenheten på krisesenteret i Oslo. Jeg tror det blir bra. Håper jeg. Men sikkert vanskelig også. Sånn ellers har jeg brukt tiden på...skole. Og mer skole. Faen, jeg er lei av skole. Derfor er det awesome at jeg drar til london neste helg og bruker opp alle pengene mine. Hurramegrundt! Denne helgen leker vi kulturelle. I går frøs vi ihjel på granittrock. I dag skal vi på konsert. I operahuset. Omg, kleskrise. Jeg tror vi må pynte oss.

Nå skal jeg spise muffins. Muffins ruler. Ooog, supermamma (som lagde supermuffins) skal lage sjokoladefondant til dessert i kveld. Også har hun og søss leid Where the wild things are. Jeg elsker den filmen.

(Credit : Cody-Leigh Bond flickr)

2 kommentarer:

stokkefot sa...

Jeg vet hva du kan blogge: bildene fra Granittrock! :D

ingo sa...

Nå har du vært fliiink! :D Så bra du fikk ordna praksisen også, det høres mer relevant ut i alle fall. Og sikkert veldig lærerikt =)