mandag 6. september 2010

“If I wanted to jump out of a window, I would probably change my mind between the eight and seventh floor”

Jeg har hatt en travel, men fin helg. Fredagskvelden ble tilbragt hos Hanna, Lørdag begynte med loppemarked og kake, og ble avsluttet med granittrock. Vi hadde det gøy med awesome people, møtte veldig mange kjente, drakk utvannet kakao og frøs halvt ihjel. I går var jeg på konsert med Stina og Dessie. Vi så Susanne Sundfør (og Teitur), i operaen. Fantastisk, fantastisk konsert. Stemmen hennes er utrolig. Jeg har ikke hørt så fryktelig mye på henne, men hun er jævlig bra live. Så da fikk det gå at vi måtte drikke vin og cola på styrten fordi man ikke kunne ta med seg drikke inn i salen (vi brukte pausen på å stå i kø, og kastet bort pengene våre), og at jeg ikke vet hvordan man oppfører seg sittende på konsert, i en fancy sal...på operaen. Min favorittsang er forøvrig Knight of Noir (hørhør).






































3 kommentarer:

stokkefot sa...

Haha, jeg digger det! :D

metallicatrollet sa...

Vi er nå egentlig ganske søte, da, jeg elsker også Knight of Noir, fantastisk. Også er jeg sår på leppa enda etter saltet fra popcornet. Men det var verdt det, altså. :)

Hanna sa...

jeg liker... alt! ALT ALT! spesiellt frysinga! :P