onsdag 15. september 2010

London

Jeg har vært i London. Rettelse, jeg har vært i Oxford street. Det er umulig å handle nok i London, en blir aldri helt ferdig. Nå er jeg i post-london depresjon. Norge har et fryktelig dårlig utvalg av "highstreet" butikker. Gah. Jo, hvertfall, london. London var bra. London er alltid bra. Vi gikk timesvis i enorme butikker. Vi drakk kaffe og kakao på starbucks, eller costa, det var hyggelig...bortsett fra den dagen (den dagen = 11 september) da vi nesten havnet mitt i en gateslosskamp mellom 100 muslimer (med flagg, tildekket ansikt og greier) og britiske skinheads/rasister. Politi løp rundt og var superstressa, og skrek til oss at vi måtte pelle oss vekk fra bordet vårt (vi satt utenfor en starbucks). Jeg ble ikke engang ferdig meg kakaoen. Like, omg. Vi kjøpte billig vodka, og hadde verdens minste parthey på hotellrommet, til "Jersey Shores top 50 fist pumping tunes". Dessie prøvde alle klærne sine samtidig, mens jeg tok 50 nye sexy profilbilder til facebook med dessie sitt kamera. Finfin tur, men jeg vil tilbake...nå.




































4 kommentarer:

Hanna sa...

nice! :D
HALLO! dere var med forumstøsa jo! altså spen sin venn. han er bff'n til han ene vennen min fra forumet... + at han henger deg sjøl. tilfeldigheter altså.
Gleder meg til jeg skal dit å kjøpe julegaver til dere :D

metallicatrollet sa...

OMG, jeg MÅ dra tilbake snart igjen. Londooon. <3

stokkefot sa...

Hva er det jeg viser størrelsen på på det ene bildet fra Garfunkel's? :p

ingo sa...

Fløy dere så nær et anna fly!? Eller er det noe jeg er for dum til å forstå? :P