onsdag 29. september 2010

There's no secret to living, just keep on walking



Søvn er fint. Studiedag er fint. Sol er fint. Lønn er fint. Fyllelogikken til jobbmedarbeiderne mine når de (/Jørgen) ringer meg for å foreslå at de kan spleise på en taxi til meg slik at jeg kan komme meg på lønningspils hos Jorunn er fin. Selv om jeg er teit og trøtt og har vært "på jobb" (praksis + jobb) i elve timer, og derfor ikke orker likevell.

Sånn ellers har jeg etset av meg huden. Okai, det var overdramatisk. Jeg forsøkte en eller annen kvisekrem (Differin), men endte opp med et stort rødt merke i ansiktet. Nice. Jeg vet ikke helt hva slags hud den var beregnet på, men nå hadde jeg bare noen små ugjevnheter som jeg ville ha bort, og det var tydeligvis for sterke saker. Don't try this at home kids. Også har jeg lest ferdig helvetesboka i sosialmedisin! Hurramegrundt. Endelig. Jeg feiret med å gjøre alt for lite skolerelatert på studiedagen. Har lest litt på verandaen, hørt på spotify, sovet lenge, vært ubrukelig. Jeg er flink til det.

Det er snart helg. Eller, nesten snart helg. Hvis du legger til litt godvilje. Jeg skal se toy story 3 på fredag, men ellers har jeg en blank helg. Blankblankblank. Jeg trenger å se folk, så jeg håper jeg får funnet på noe. Call me. Winkwink.

I kveld skal jeg se Misfits med søs. Misfits ruler, btw. Du burde sjekke det ut.

(credit : Miya Wichawa)

Ingen kommentarer: