lørdag 25. september 2010

This is the life



Været suger. Høst suger. Regn suger, vind og regn samtididig suger enda mer. Å være blakk suger. Jeg er fortsatt fatttig. Jeg skylder min egen sparekonto 8000 kroner. Jeg har tretten kroner i lommeboka og nitti kroner på konto. Jeg har ikke råd til å kjøpe cider så jeg finner en flaske vodka på rommet og drikker den i stedet. Magnus har feiret bursdagen sin, vi hevet og senket litt, også spise vi muffins med dinosaurstrø (made by Hanna). I dag skal jeg spille brettspill og drikke med folk fra klassen min. Litt bekymret for hva slags inntrykk en vodkaflaske på en spillkveld vil gi. Hm.

Ingo har vært heime hos a mor. Vi dro på loppemarked (yay for billige bøker, booh for alt annet - heselige klær fra 1995, ødelaghte møbler og møkkete glass), gikk tur rundt nøklevann, hadde jentekveld (vel, pluss Eivind og han jævlig plagsomme fyren) på en brun bule på grønland og snakket tull i senga til Hanna.

Jeg er i praksis, og det er jævlig slitsomt, men hyggelig også. Lange dager, og jeg har visst glemt at jeg fortsatt går på skolen. Jeg leser ikke pensum, og utsetter stadig arbeidet med den jævla føkkings læringskontrakten (ja, jeg er veldig glad i den).

En eller annen psycho har gått amok på rommet mitt igjen, det er klær og sko og blader og skoleting overalt. I have no idea how it happened.

Slik går nu dagane.

(Credit : erlingsdóttir flickr)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Ja, rommet mitt er også blir bebodd av en psykopat, tror det er samme person som rår over været utenfor. I morgen går jeg og bruker studielånet mitt på klær, I swear to God. Ok, jeg løy, men det hadde vært fint. :o